sâmbătă, 22 ianuarie 2011

rastimpuri

vreau sa incetez sa ma mai hranesc cu amintiri
am sa intru in delir
un delir care imi estompeaza ratiunea de a gandi
sovai printre fiinte umane ,nerecunoscandu-le
muschii faciali  micsorandu-si activitatea locomotorie
un delir puternic,care imi cauzeaza o frenezie covarsitoare
si nimeni nu imi poate sta in cale ,caci te doresc atat de mult
un delir ridicol care cere din rasputeri o suava desfatare
si printr-un singur contact fizic,descarcari emotionale,pledoaria trupurilor...
si delirul meu se accentueaza din ce in ce mai mult
in realitate nu mai este nimic
si totusi,un delir prostesc dar acut

2 comentarii:

Anna spunea...

ce cumplit e sa-ti doresti ceva din tot sufletul,sa speri cu toata fiinta ta ca ti se va indeplini dorinta...si nu se poate.
Uneori,iubirea e imposibila.

Lorelei spunea...

delirul nu e , oare, o realitate perfecta?